1. Haberler
  2. Yaşam
  3. ŞİRKETLERDE MARKAYA BAKIŞ AÇISI NASIL GELİŞTİRİLİR? FATİH ÇETİN ve AHMET ANIL ÇETİNER ANLATIYOR…

ŞİRKETLERDE MARKAYA BAKIŞ AÇISI NASIL GELİŞTİRİLİR? FATİH ÇETİN ve AHMET ANIL ÇETİNER ANLATIYOR…

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Business Channel Türk TV’de yayınlanan NESRİN İÇLİ ile PERSPEKTİF programına FATİH ÇETİN ve AHMET ANIL ÇETİNER konuk oldu.

Fatih Çetin ve Anıl Çetiner

📍 Turquality’nin Türk markalarındaki değeri
📍 Şirketlerde markaya bakış açısı nasıl geliştirilir?
ve çok daha fazlasını anlatıyor…

#turquality #marka #şirket

🎧 Bizi Spotify hesabımızdan takip edebilirsiniz ;
– https://open.spotify.com/show/0N4vtEH…

📚Business Chan
📚 Business Channel Türk Dergi 19. sayıyı okumak için ;
https://businesschanneldergi.com/busi…

📚Business Channel Türk Dergi 18. sayıyı okumak için ;
https://businesschanneldergi.com/busi…

📚Business Channel Türk Dergi 17. sayıyı okumak için ;
https://businesschanneldergi.com/busi…

📚Business Channel Türk Dergi 16. sayıyı okumak için ;
https://businesschanneldergi.com/busi…nel Türk Dergi 20. sayıyı okumak için
https://businesschanneldergi.com/busi…

ŞİRKETLERDE MARKAYA BAKIŞ AÇISI NASIL GELİŞTİRİLİR? FATİH ÇETİN ve AHMET ANIL ÇETİNER ANLATIYOR…
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Giriş Yap

Tr1-Türk Haber Haber Merkezi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin